Wpisujcie wszystkie wyciskacze łez które znacie!
Wg mnie 3 najlepsze to:
1. Titanic
2. Joe Black
3. Szkoła uczuć (może dla trochę młodszych ale też mi się podoba)
Ale oczywiście to jest moje zdanie i nie musicie się z nim zgadzać :) Niech każdy dopisze co wg siebie uważa za najlepsze wyciskacze łez.
Pamiętnik, Tristan i Izolda ,Bez granic , Gladiator , Angielski Pacjent, Ostatni Samuraj, Za wszelką cenę , Wzgórze nadziei :)
pfff a ty chyba nie umiesz czytac tekstu ona napisala (Wpisujcie wszystkie wyciskacze łez które znacie!)a pozniej wypisala swoje 3 !
Joe Black i Szkoła Uczuć to też moje ulubione, Titanic też ale również ostatni odcinek Zagubionych wzrusza lub wszystkie filmy przygodowe że zwierzętami
dla mnie:
1.,,Joe Black''
2.,,Titanic''
i moz ejeszcze ,,szkoła uczuć'', ,,Wichry namiętności'',przy tych najczęściej sie rozklejam,jak wymyśle cos jeszcze to dopisze
moje ulubione to
1 BRAVEHART
2 FOREST GUMP
3 ZIELONA MILA
4 SZEREGOWIEC RYAN
5 Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
6 ANGIELSKI PACJENT
7 T.I. SZTUCZNA INTELIGENCJA
8 UWIERZ W DUCHA
9 LEON ZAWODOWIEC
10 PIĘKNY UMYSŁ ( nikt nie wypisał ciekawe czemu)
11 PIANISTA
12 WPADKA
13 DOM DUSZ
14 USPIENI
15 BIALY KIEL
16 Cast Away -Poza światem koncowka w czasie deszczu dramat!
17 Morderstwo pierwszego stopnia
18 Sommersby
19 Za wszelką cenę
20 Życie jest piękne
mysle ze mogbym dodac jeszcze z 3 razy tyle dla zaiteresowanych!
Trwały ślad na moich uczuciach pozostawił:
1."Joe Black"
2."Titanic"
3."Wichry namiętności"
4."Przeminęło z wiatrem"
"Za szybcy za wściekli", "Rocky Balboa", "Szklana Pułapka" i filmy z Dżekim Czanem. Zartuje:P
Według mnie to najwieksze wyciskacze łez to:
1. Kal ho na ho
2. Joe Black
Moja klawiatura ledwo przezyła ten potok łez.:PP
Gosiu jak sie nazywa ta aktorka w twoim profilu? A może to twoje zdjecie? ;p sliczna osoba
Co do 'Rocky'ego Balboa' to naprawdę uważam go za wyciskacz łez. Te wątki z grobem matki itp. Bardzo niesylwkowy film.
Ja bym dała 'Miłość żyje wiecznie' vel 'Mohabbatein' (ten wredny Bachchan!) i 'Modlitwy za Bobby'ego' (taki młody był...).
Hmm... polecę po tych amerykańskich hamburgerowych wyciskaczach łez, które niestety działają na naszą wątłą psychikę ;) :
joe black
moulin rouge
pearl harbor
titanic
...ogólnie zazwyczaj są to filmy, w których ktoś umiera i towarzyszy temu wckliwa muzyka i klimat ;)
a tak po za tym to:
Miasto Boga
Edward Nożycoręki ...
Wg mnie bezapelacyjnie:
1. Marzyciel
2. Źródło
3. Little Miss Sunshine
4. Motyl i Skafander
5. Joe Black
1. Titanic
2. Ostatni samuraj
3. Szkoła uczuć
4. Gladiator
5. ... Nie wiem, może jakieś jeszcze znam (niezbyt dużo ich oglądałam), ale teraz sobie nie przypomnę.
Wiem, że wszystkie się powtarzają, ale co tam, właśnie te stanowią większosć wyciskaczy łez, które widziałam.
Zdecydowanie "Dom nad Jeziorem", "Zielona Mila" i "Hooligans"
Tylko każdy z tych filmów tylko w jednej scenie ;) A bywają pomniejsze wyciskacze które mimo wszystko "działają" przez dłuższy czas :)
"Pamiętnik" (wszyscy z ktorymi oglądałam, niezależnie od płci, plakali:) )
Polecam także "Trzy metry nad niebem" - mało popularne, ale końcówka wydała mi się naprawdę wzruszająca.
Z nowszych to wzruszył mnie "Ciekawy przypadek Benjamina Buttona"
"Słodki listopad" - dla mnie inny niż wszystkie.
Szukałam wśród tych wpisów "słodkiego listopada" właśnie - dla mnie nr 1 w tym rankingu :)
poza tym "miasto aniołów" (przepiękna muzyka),
"7 dusz"
"malowany welon"
"życie jest piękne" (po tym jeszcze długo płakałam)
1. Moulin Rouge (płakałam przez jeszcze 10 min po zakończeniu filmu)
2. Marzyciel
3. Tańczący z wilkami
4. Titanic
5. Forrest Gump
6. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
7. Gladiator
8. Zielona Mila
9. Król Lew (najlepsza bajka ever i założę się, że nawet teraz popłakałabym się jak Simba mówi: "Tato, tato.. itd.")
10. Joe Black
To moja dziesiątka:)
1.Titanic
2.Joe Black
3.Król Lew (zgadzam się w pełni co do momentu "Tato, tato..")
4.Forrest Gump
5.Zielona Mila
6.WALL-E
7.Ciekawy Przypadek Banjamina Buttona (ryczałam chyba cały film)
8.Podaj Dalej
9.Ciepła Czapka
10.Truman Show
I pamiętam jak kiedyś oglądałam film o strażaku pod gruzami, który pod koniec filmu zginął. Ktoś może zna tytuł? Ja nie mogę sobie przypomnieć, ale ryczałam chyba przez całe napisy i pytałam sama siebie "Dlaczego on umarł? Dlaczego?". Normalnie czułam się jakby zginął ktoś z mojej rodzimy ;P
hej,nie jestem pewien ale sprawdz ten tytuł-Ognisty podmuch z Kurtem Russell,pozdrawiam:)
'Płonąca pułapka'
a umiera wielbiony przeze mnie Joaquin Phoenix. No, strażak grany przez niego ;) I miałam takie same odczucia, co Ty..
Kolejność bez znaczenia:
1. Titanic
2. Bandyta
3. Wichry namiętności
4. Zielona mila
5. Król lew
6. Szkoła uczuć
7. List w butelce
8. P.S. Kocham Cię
9. Nie czas na łzy
10. Pamiętnik
11. Siedem dusz
12. Romeo i Julia
Na razie tyle mi przychodzi do głowy. Jak jeszcze coś sobie przypomnę to dopiszę :).
Dokładnie to samo mi przyszło do głowy : Uwierz w ducha :(
1. Uwierz w ducha
2. Joe Black
3. Titanic (najbardziej poruszajaca scena , na której ona leży na jakiejs desce w morzu , a on zamarza brrr ;((i go spuszcza w dół )