głosujcie:
Dla mnie to:
1 "GREK ZORBA"
2 "La Strada"
3 "PASJA ŻYCIA" - Oscar w pełni zasłużony
4 "Ostatni pociąg z Gun Hill" - Oscar być powinien!
5 "DZIAŁA NAVARONY" - dzikus!
6 "LAWRENCE Z ARABII" - dzikus raz jeszcze
7 "VIVA ZAPATA!" - a tu Oscar jednak na wyrost.
8 "BOHATER OSTATNIEJ AKCJI" - pyszna zabawa.
Znakomity aktor.
Choćby nie wiem jak bardzo chciał zrujnować swoją karireę b-klasowymi produkcjami i tak pozostanie legendą.
Był wielki. Szczególnie w pojedynkach aktorskich z KIRKIEM DOUGLASEM ("Pasja życia", "Ostatni pociąg z Gun Hill").
Ikona kina!
Głosujcie: