zgadzam się z tobą, jedyna dziesiątka którą mu dałem. Oprócz tego 9 za pluton, 4 lipca, wall street, the doors i salwador i znacznie gorsze oceny za najnowsze filmy.
Nie widziałem, co prawda wszystkich filmów Stone'a ale najbardziej spodobał mi się Pluton. Urodzeni mordercy umiarkowanie, może to przez te zmiany w scenariuszu których dokonał reżyser, Quentinowi pewni by to lepiej wszyło.
Urodzeni mordercy to na pewno najbardziej kontrowersyjny film w jego dorobku, ale czy najlepszy nie wiem. To jest w ogóle trudny wybór. Dla mnie zajeb***a jest cała trylogia wietnamska (Pluton, Urodzony ..., Pomiędzy Niebem a Ziemią) ale i Salvador, oczywiście The Doors (pewnie dlatego, że kocham ten zespół), również JFK. Ale Urodzeni mordercy też. Nie wiem co wybrać.
Urodzeni Mordercy byl po wycinany przez Stona ktory byl napisal przez samego Quentin Tarantino i sie wqrwil :D
Bo jest, ja rzekłbym nawet, że to numer jeden jedyny. Nie podoba mi sie cala ta propagandowa komunistyczna papka. Byloby może ok, ale jest za bardzo zaangażowany politycznie i robi filmy tak stronnicze, że juz na to naprawdę patrzeć nie mozna. Urodzeni Mordercy to calkiem sprawny film nie postadajacy przywar o których wspomniałem. Podzielam Twoje zdanie w pełnej rozciągłości.